Genieten in Las Vegas - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Apan - WaarBenJij.nu Genieten in Las Vegas - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Apan - WaarBenJij.nu

Genieten in Las Vegas

29 Mei 2015 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Veel mensen weten niet hoe snel ze Las Vegas moeten verlaten! Dat geldt niet voor ons. Wij genieten met volle teugen van alle gekkigheid hier! Noem het, of het is hier te koop. Gisteren zijn we eerst naar Ceasar's Palace geweest. Wat een pracht, praal en kitch. We hebben ons daar getrakteerd op een cheese cake van de Cheese Cake Factory, een begrip in Amerika en een " must to eat" volgens tripadvisor, onze digitale gids . Een smul, maar ook een calorieën-bom ( overigens, volgens mijn stappenteller hebben we gisteren ruim 16 km gelopen, dus die calorieën zullen wel verbrand zijn!). Daarna zijn we naar de Wynn gelopen, waar Anneke haar eerste slag sloeg in het Casino. Een kleine winst, maar belangrijker, je zit even lekker in de koelte, terwijl dames, waarschijnlijk aangenomen op hun mooie lichaam, maar vooral op hun grote borsten, die ze maar wat al te graag laten zien, je voorzien van gratis drankjes als gin-tonic, een oer-Hollandse koude Heineken of een Mexicaans biertje. Op advies van Hans hebben we gelunched bij Panda Express. Heerlijk Chinees eten!
s' Middags zijn we nog even naar the Venetian geweest en heeft Anneke nog even haar geluk uitgeprobeerd. Quitte gespeeld, maar wederom lekker even uitgerust en op heerlijke drankjes getrakteerd!

Wij zitten zelf zo'n 500 meter van de Strip in een villa-achtig park. Lekker rustig! Ons huisje beschikt over een volledig ingerichte keuken, een slaapkamer, een zitkamer met bankstel, een vrij ruim balkon met zitstoelen, en uiteraard een badkamer met een whirlpool, waar met gemak 4 personen in zouden kunnen. Ook beschikt het nog over een fonkelnieuwe wasmachine en droger. Goede aanleiding om vandaag even een wasje te doen!

Daarnaast heeft ieder blok van 10 villa's ook nog de beschikking over een gas-barbecue, die bij het zwembad staat. Wat ons tenslotte helemaal verbaasde was dat iedere dag niet alleen je huisje werd schoongemaakt, je bed werd opgemaakt, maar dat ook de afwas voor je gedaan werd! Ik hoop maar niet dat Anneke hier aan gaat wennen. En dat alles voor nog geen 100 Euro per nacht! Waar vind je dat elders in Amerika of in Nederland!

Gisteravond en vanochtend hebben we Paris,Paris, Planet Hollywood ( zeer modem) en Aria bezocht. In Aria heeft Anneke even gespeeld en binnen de kortste keer hadden we weer ons drankje, maar ook een winst van $80. We hebben van dat geld heerlijk gelunched met kreeft.

Vanmiddag gerelaxed en aan het zwembad gelegen. Vanavond koken we hier in het huisje en dan gaan we daarna naar Fremont Street in down-town Las Vegas. Wat we ervan begrepen hebben op internet moet dat een heel bijzonder gebeuren zijn. We zijn benieuwd!

En dan morgen naar heel iets anders, naar de prachtige natuur in Zion National Park. Daar willen we 2 dagen blijven en willen we een aantal trails gaan lopen. We houden jullie op de hoogte.

Groetjes,

Ap en Anneke

• 29 Mei 2015 - 19:33

Marja:

Hallo vakantiegangers, genieters, (gokkers),
    Ik heb het gevonden, Moet echt op pc doen en het lukte.
    Wat een wereld he, Las Vegas. Geweldig.
    En jullie wonen daar niet verkeerd.
    Temperatuur is daar dus heel hoog. Maar ik zag ook foto van An, dik in de kleren.

Hier weer koud, regen, wind, .....
    geniet maar lekker,
    groetjes,
    Marja

• 29 Mei 2015 - 19:50

Jenny:

Hoi Ap en An,

Ik heb jullie eindelijk gevonden.
    Wat gaaf jullie verslagen en foto's.
    Woensdagavond MBTO gehad. Jullie werden wel gemist hoor!
    Veel plezier verder

Tags: Las Vegas